UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"INKLUZIVNI PRISTUP RAZVOJU DIGITALNIH VJEŠTINA KOD OSOBA S INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA - Iskustva međunarodnog projekta"

    Predavač : ALISA VIVODA, mag.educ.reh

    Mogućnost korištenja digitalne tehnologije u današnje je vrijeme ključna za punopravno ostvarivanje pojedinih ljudskih prava poput obrazovanja, zapošljavanja, pristupa različitim uslugama, održavanja socijalnih veza i uključenosti u društvo. Osobe s intelektualnim teškoćama (IT), kao i druge osobe s invaliditetom, u riziku su od digitalne isključenosti i suočavaju se s brojnim izazovima, a uloga nas stručnjaka je da im pružimo podršku u njihovom prevladavanju.

   Kroz primjer EU projekta Digi-ID PLUS objasnit će se što podrazumijeva inkluzivni pristup u kreiranju edukacije digitalne pismenosti i zašto je on nužan te će se prikazati iskustva sudionika u projektu, osoba s IT. Dat će se prikaz konkretnih smjernica za unaprjeđenje digitalne inkluzije i pružanje podrške osobama s IT u usvajanju novih digitalnih vještina i svakodnevnom korištenju digitalne tehnologije.

Prijave izvršiti do 26.10.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 29.10.2024. (utorak) u 18:00 sati ONLINE

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.

UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"ŽENE U SPEKTRU AUTIZMA /
AUTISTIČNE ŽENE"

Predavačica : Izv.prof.dr.sc. JASMINA STOŠIĆ

„Pa ona nema autizam, ima prijateljice“, „Kako ona može biti autistična, a uspostavlja kontakt očima ?“ Ima posao, muža i djecu, što će njoj dijagnoza?“

To su samo neke od izjava koje možemo čuti vezano za ženu koja kaže da ima dijagnozu poremećaja iz spektra autizma.

Autizam se uvijek smatrao predominantno „muškim“ stanjem. Međutim, novija istraživanja ukazuju da žene u spektru autizma ostaju neprepoznate i do kasnije životne dobi što često dovodi do teškoća mentalnog zdravlja.

U okviru ovog predavanja, kroz prikaz rezultata istraživanja i iskustava u okviru Nastavno –kliničkog centra Edukacijsko – rehabilitacijskog fakulteta upoznat ćete se s razlikama između dječaka i djevojčica u spektru autizma, izazovima u prepoznavanju i dijagnostici te iskustvima autističnih žena i djevojaka.

Prijave izvršiti do 21.09.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 25.09.2024. (srijeda) u 18:00 sati
EDUKACIJSKO REHABILITACIJSKI FAKULTET
Zagreb, Borongajska cesta 83f
Dvorana MLJET

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.

 

UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"PROCJENA - TEMELJ EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIH PROGRAMA"

Predavač: prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak

 

     Razne vrste i tipovi procjena mogu doprinijeti dobrobiti onih koje se procjenjuje samo ako su dobro odabrani, dobro primijenjeni, razvijeni u kontekstu sustavnog planiranja i ako ih se dobro koristi i interpretira. U obrnutom slučaju, procjena djece i edukacijsko-rehabilitacijskog programa može imati obostrano negativne posljedice. Dobro planirana i uspješna procjena može unaprijediti poučavanje. Nužna je za provođenje svakog edukacijsko-rehabilitacijskog programa, jer osigurava bolje ishode za svako dijete s TUR/ osobu s invaliditetom. Dosadašnja praksa u provođenju probira, procjene i/ ili dijagnostike, ne reflektira jedinstvenost dostupnih informacija o tome kako ih dobro provesti.

     Procjena stoga zaslužuje punu pozornost s obzirom na svrhu njezinog provođenja i mjesta u većem sustavu unutar kojeg se provodi.

    Uspješan sustav procjene mora biti višestruko usklađen i jedinstven. Horizontalno, s edukacijsko-rehabilitacijskim programom, kurikulumom, tehnikama poučavanja, standardima učenja i razvoja i mora biti usmjeren na podržavanje razvoja djetetovog znanja i vještina u svim razvojnim domenama. Vertikalno na svim razinama sustava, u razumijevanju ciljeva učenja i razvoja, kao i svrhe procjene i načina njezinog korištenja. Mora biti i razvojno usklađen te uzeti u obzir sve što se zna o tijeku razvoja djetetovih vještina i razumijevanja, kao i o znanjima, sposobnostima i razumijevanju, koji su potrebni za napredak u svim stadijima procesa učenja.

Prijave izvršiti do 21.06.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 24.06.2024. (ponedjeljak) u 18:00 sati  ONLINE

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.

 

UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"ASISTIVNA TEHNOLOGIJA – ISKUSTVA UVOĐENJA
KABINETA ZA ASISTIVNU TEHNOLOGIJU"

Predavačica : INES DELZOTTO, mag.rehab.educ.

Predavanje pruža zanimljiv uvid u specifične izazove koji su se javili tijekom formiranja Kabineta za AT/AAK, s kojima se i danas susreću mnoge ustanove i organizacije.

Polaznici će imati priliku čuti o strategijama koje osiguravaju kvalitetnu provedbu usluga asistivne tehnologije.

Prijave izvršiti do 24.05.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 27.05.2024. (ponedjeljak) u 18:00 sati  ONLINE

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.

UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"NASILJE UČENIKA I NJIHOVIH RODITELJA NAD NASTAVNICIMA"

Predavači: Mirjana Dragoslavić dr.sc. i Vesna Bilić dr.sc.

U školama su u novije vrijeme sve učestaliji nesporazumi, napetosti i sukobi između učenika i njihovih nastavnika i stručnih suradnika te roditelja i nastavnika koji ponekad eskaliraju i prerastu u nasilje.

Stoga je cilj ovoga izlaganja, proširiti spoznaje o fenomenu nasilja nad nastavnicima koje su počinili učenici i njihovi roditelji i pri tome analizirati pojavne oblike, raširenost, povode, rizične čimbenike i posljedice.
Prevalencijski podaci pokazuju da su nastavnici izloženi različitim oblicima nasilja (verbalnim, fizičkim, relacijskom, elektroničkom).
Nezadovoljstvo ocjenama i percipirane nepravedne reakcije nastavnika na ponašanje djeteta, temeljne su točke sukoba i najčešći povodi napada roditelja na nastavnike, a viktimizaciji doprinosi i neki individualni obiteljski, školski i kontekstualni čimbenici rizika.
Doživljeno nasilje ostavlja ozbiljne posljedice na fizičko i mentalno zdravlje, ugrožava sigurnost i profesionalnu dobrobit nastavnika i stručnih suradnika, a to se reflektira na ozračje, odnose i ukupno funkcioniranje škole, ali i na dobrobit i uspjeh učenika
Zaključno se ukazuje na potrebu suzbijanja ovog ozbiljnog i nedovoljno istraženog problema u školama.

Prijave izvršiti do 26.04.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 29.04.2024. (ponedjeljak) u 18:00 sati  ONLINE

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.