Predavanja i radionice

UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA 

PREDAVANJE

 

Provođenje poticajnog vrednovanja i ocjenjivanja postignuća učenika u školi - koliko uspješno?

    Vrednovanje i ocjenjivanje postignuća učenika u svakoj školi (redovnoj, s posebnim programom) je vrlo osjetljiv dio programa/kurikuluma jer treba ispuniti svoju svrhu u odnosu na svakog učenika i kao rezultat poučavanja osigurati napredovanje sukladno njihovim mogućnostima. Kako bi vrednovanje i ocjenjivanje postignuća učenika s teškoćama ispunilo svoju svrhu potrebno je u svim sastavnicama kurikuluma (sadržaji i ciljevi poučavanja i učenja rezultati poučavanja i školskog učenja, vrednovanje i ocjenjivanje ishoda poučavanja i učenja) uvažiti različitost učenika, posebno njihove individualne osobine(sposobnosti, vještine, umijeća, ponašanja, stilove učenja) koje je potrebno utvrditi putem sustavne procjene (tko uči), potom planiranja u područjima (što se uči, koliko treba naučiti, na koji način ostvariti ciljeve). Za svako pojedinačno područje praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja postignuća u nastavi (npr.znanje, stvaralačko izražavanje, kultura međusobne komunikacije,vladanje i zalaganje) potrebno je odrediti pokazatelje uspjeha, primjerene načine vrednovanja, odabrati ocjenjivačke postupke i aktivnosti, izbjegavati osobne pogreške.

Predavanje će se održati 08.12.2016. godine / četvrtak / u  18:00 sati
u prostoru  OŠ Nad lipom
Zagreb, Nad lipom 13

Molimo Vas da svoje mjesto rezervirate na ovom linku.