UDRUGA EDUKACIJSKIH REHABILITATORA GRADA ZAGREBA I ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

POZIVA   ČLANOVE  UDRUGE,  I SVE OSTALE  ZAINTERESIRANE STRUČNJAKE 
KOJI RADE S OSOBAMA  S  TEŠKOĆAMA U RAZVOJU  NA
 

PREDAVANJE / RADIONICU

"PROCJENA - TEMELJ EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIH PROGRAMA"

Predavač: prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak

 

     Razne vrste i tipovi procjena mogu doprinijeti dobrobiti onih koje se procjenjuje samo ako su dobro odabrani, dobro primijenjeni, razvijeni u kontekstu sustavnog planiranja i ako ih se dobro koristi i interpretira. U obrnutom slučaju, procjena djece i edukacijsko-rehabilitacijskog programa može imati obostrano negativne posljedice. Dobro planirana i uspješna procjena može unaprijediti poučavanje. Nužna je za provođenje svakog edukacijsko-rehabilitacijskog programa, jer osigurava bolje ishode za svako dijete s TUR/ osobu s invaliditetom. Dosadašnja praksa u provođenju probira, procjene i/ ili dijagnostike, ne reflektira jedinstvenost dostupnih informacija o tome kako ih dobro provesti.

     Procjena stoga zaslužuje punu pozornost s obzirom na svrhu njezinog provođenja i mjesta u većem sustavu unutar kojeg se provodi.

    Uspješan sustav procjene mora biti višestruko usklađen i jedinstven. Horizontalno, s edukacijsko-rehabilitacijskim programom, kurikulumom, tehnikama poučavanja, standardima učenja i razvoja i mora biti usmjeren na podržavanje razvoja djetetovog znanja i vještina u svim razvojnim domenama. Vertikalno na svim razinama sustava, u razumijevanju ciljeva učenja i razvoja, kao i svrhe procjene i načina njezinog korištenja. Mora biti i razvojno usklađen te uzeti u obzir sve što se zna o tijeku razvoja djetetovih vještina i razumijevanja, kao i o znanjima, sposobnostima i razumijevanju, koji su potrebni za napredak u svim stadijima procesa učenja.

Prijave izvršiti do 21.06.2024. preko poveznice ovdje.
Predavanje će se održati 24.06.2024. (ponedjeljak) u 18:00 sati  ONLINE

Ovdje se možete prijaviti za predavanje.